7/4 - 10 <3 vår 1-årsdag!

Så, nu tänkte jag berätta om min och älsklings 1-års dag! Hehe, bättre sent än aldrig..
-
Måste först berätta lite hur vi träffades för att ni ska förstå.
Vi träffades genom internet (haha, något lame), dock kände vi till varandra.
Vi började prata och så, märkte direkt hur bra det klickade! Allting kändes så himla rätt,
Så vi bestämde oss för att ses. (hade aaaaaaldrig gjort det om det inte kändes så pass rätt som det gjorde)
Den 7/4-09 träffades vi på subway, och samma dag blev vi tillsammans. hihi, gölligt.

Nu till vår ettårsdag!
-
Jag kom hem vid lunch för att lämna mina väskor, då såg jag detta gulliga:
Hur sött?!
-
Vid lunch, så träffades vi på subway och åt exakt samma mat som vi åt ett år tidigare - chicken teryaki. Även fast vi varit nästan varje dag under året som har gått, så var det en speciell känsla jag kände - exakt samma känsla som jag kände dagen vi blev tillsammans. En spänning, en intensitet och passion som var så sprudlande. Visserligen har vi haft det genom hela året också, men den väcktes verkligen till liv och förstärktes. Sedan skilldes vi åt, gick till våra skolor.
-
Vid 3-tiden begav jag mig mot ett spa som Simon hade bokat åt mig. När jag kom dit, sa expediten att min pojkvän lämnat en present. Jag öppnade det fina paketet och inuti låg en ansiktskräm som jag tjaaaatat om i evigheter! Som var alldeles för dyr för min plånbok, men nu fick jag den äntligen. Sedan gick jag in till spa:et, som var helt underbart.. Efteråt kände jag mig som en helt ny människa!
-
Jag hade tidigare pratat med min farmor om att jag skulle fixa mig där, sedan skulle simon komma och hämta mig. Jag gick till min farmor och när jag kommer upp till köket ser jag min älskade simon stå där och laga min absoluta favoriträtt - lax med pressad potatis och citronsås.. Godare får man leta efter! Extra stort plus att han hade köpt färsk lax av en fiskhandlare, han hade verkligen gått hela vägen, så gulligt!
-
Till efterrätt blev det toblerone och mörk choklad fondue, med massvis av frukter och marshmallows! Hur gott som helst, blev helt såld asså..
'
Efter det så satt vi bara och mös och njöt av varandras underbara sällskap.
Ett litet tag senare hade han en överraskning till - en promenad till "vårt ställe"
I somras satt vi alltid på ett par stenar vid havet, helt underbart att sitta där och se solnedgången.
Något annat vi alltid brukade göra var att käka marylandkakor med fanta exotic, så självklart hade han fixat det med.
Otydlig bild, men det är iallafall vår plats ♥
-
På kvällen gick vi hem till min farmor igen och sov där. Helt underbart att få somna tätt intill min björn och få höra hans ord "jag älskar dig mest" det sista man gör innan man somnar.
Tack för världens underbaraste dag hjärtat, finns inget jag älskar så mycket som dig! Du fick mig att inse vad kärlek verkligen är, detta är så äkta som det bara kan bli ♥

Kommentarer
Postat av: simon

denna dagen var bara vår! <3 älskar dig mest

2010-04-15 @ 08:22:49
Postat av: bev

aaaw! Så söt din pojkvän verkar vara! Ni är super fina tsm :)

2010-04-15 @ 09:45:17
URL: http://beverlys.blogg.se/
Postat av: lollo

började helt seriöst böla när jag läste detta.. so made for eachother!!!

2010-04-15 @ 18:28:17
URL: http://hulterstrom.blogg.se/
Postat av: nettan

verkligen urgullig pojkvän lycka till! :)

2010-04-15 @ 21:22:10
Postat av: Katrin

å, va gulligt :D

2010-04-15 @ 21:31:45
URL: http://recklessrebel.blogg.se/
Postat av: sanna

haaaarregud vilken gåshud jag fick när jag läste detta! fina ni är

2010-04-16 @ 16:57:38
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0