Erase all the memories, it only brings us pain

Idag är det valborg och när jag tittar ut så är det regn och molnigt här i Helsingborg. Suck.. So not fun! Menmen det gäller bara att göra det bästa utav det ;) 

Just nu ligger jag bara i sängen och väntar på att tomten ska ge mig frulle. Kommer aldrig hända. 
Ikväll ska jag och Fiffi ut och käka på restaurang och sedan blir det bara en lugn kväll med en massa mys :) 
Sedan somnar man gott i älsklingens famn, hur mer perfekt kan det bli? 

Vad ska ni göra ikväll? Festa/hemmakväll? Umgås med föräldrarna? TELL ME! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

du och jag ska mysa hihihihhiihihiih, text me later <3<3

2010-04-30 @ 11:33:12
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0