GIIIIVE MEEE

God morgon babes!
Underbar morgon med underbart väder, sånt gillar vi! Idag ska jag nog bara ligga inne dock, och kolla på one tree hill och arsenal - man c, självklart i sällskap av min älskling! Hehe, inte bra på att utnyttja vädret..

Förresten, igår pratade jag och min kära far lite. Om att köpa en systemkamera! WOHO! Äntligen bra bilder kanske, haha. Nej, men han höll med mig om att jag borde ha en bra och fin kamera eftersom jag reser rätt så mycket :) Det är ju då man får sina finaste minnen, självklart ska man fånga det på bild. MOHAHA, ME HAPPY! Dock så dröjer det nog ett tag innan jag får en.. Vi är ju inte i vårt rikaste tillstånd direkt.
Denna var det bland annat snack om, hur fin som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0