I got scratches, all over my arms, one from each day since I fell apart

Hej snyggingar!

På begäran tänkte jag nu slänga ihop ett litet inlägg om modevisning på Nordstan i Göteborg. Vetenskapsfestivalen ägde rum där och det var då ett antal designers som man gick visning för =) Kläderna tror jag var ekologiska, sånt gillar vi! Jag gick tre visningar med tre ombyten på varje. Lägger in lite bilder nedan, vissa bättre än andra men vad ska man göra ;) Det var iallafall riktigt kul och det fick mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar att modella!


Jag längst till höger, blir fixad i håret :) 

Miss Ragtime

Hahaha denna bilden är så jäkla ful xD

Smycken för Hanna af Ekström

Livsfarliga skor från Din sko! Jesus asså.

Dem collective. Älskar t-shirten! Så snygg då den är mycket kortare där bak gentemot framsidan.


Sådärja! Där fick ni se lite bilder :) Vill ni läsa mer om just denna modevisningen eller kanske om några av mina andra, så är det bara att fråga! Gör då ett inlägg och kanske en hel kategori för det! Delar gärna med mig :) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sofia

du är så vacker my darliing. love you!

2010-04-29 @ 14:51:00
URL: http://blondita.blogg.se/
Postat av: mimmi

håller med sofia du är som gjord till att vara modell, kram

2010-04-29 @ 21:21:20
Postat av: simonbjörn!

in med fler bilder nuuuuuuuuuu !!!!!!!!!! <3

2010-05-01 @ 10:21:01
Postat av: Gith

Fler foton, tack!!!!Du är ju jätteduktig, så snälla lägg in fler bilder som ni tagit. Kram

2010-05-01 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0