i want you to notice, i want you to know

Häromdagen fick jag och Simon ryck, bestämde oss för att beställa lite från h&m.. Även fast vi shoppar ofta (visar inte allt i bloggen pga. min överfattiga kamera!) så går det bara inte att sluta.. Jävla beroende och jävla abstinens! Dock så är ju h&m:s shop online den sämsta ever, så det grejerna kommer inte förrän i maj bara för att en liten fjuttig ring inte fanns på lager.. KILL ME! Hur ska jag kunna vänta? Ni vet själv spänningen när man beställer något över nätet.. Gash..


Beställde blandannat detta.. Ska bära det till ett annat plagg jag beställde, åååh jag kan knappt bärga mig!


Kommentarer
Postat av: du är mitt allt

du kommer bli jätte fet i de sakerna

2010-04-18 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0