confusion will be my epitaph




(t-shirt + väst/Zara, Höga shorts/Gina, Mobilväska/Pieces, och självklart mina röda pjucks)

Idag efter den hårda konditionsträningen på gymmet så har jag typ gjort.. ingenting. Har hängt med min fina Steffie, roligt som alltid. Planerade lite inför helgens bravader och sånt. Kom precis hem efter lite chili hos farmor, mysigt det med! Ska måla naglarna, och sen sova. Fyfan, börjar ju skolan imorgon. Om jag överlever dagen ska jag unna mig ett par kängor som jag kikat på och även en ny skolväska, lönen kommer ju imorgon och YIIIHA säger jag!

Kommentarer
Postat av: My

Så himla snygg du är kvinna!

2010-08-25 @ 18:12:50
URL: http://mywb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0