Det verkar så enkelt vännen


Jag kunde knappt tro mig själv när jag beställde hem dessa. Vad fan sysslar jag med? Jag blir så arg på mig själv! Okej, jag älskar skor men någon gång måste det ju stoppas. Detta dumma begär av skor. Helvete. Men, när jag väl hämtade dom förlät jag mig själv. Direkt. Jag menar hallå, de perfekta basskorna, att ha både till vardags och fest! 

299 (YNKA!!) kronor på nelly. Fast det visste ni väl redan. Förresten de fina bölderna ni ser lite här och var på benen (syns inte jättemycket dock) är myggbett. Jag är väldigt allergisk mot myggor, betten blir stora stora bölder och jag blir svimfärdig. I värsta fall får jag svårt att andas. Jävla söta socker. Bara bra ifall en snygg vampyr skulle dyka upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0