iForm

Godmorgon sötnosar!

Igår var hur trevligt som helst, både hos Maja och Chanelle. God mat, god dricka och en jäkla massa dans. Då gick hälsan på plus minus noll då alltså ;) Eller nej, dansade faktiskt rätt mycket, i skyhöga klackar så det lönade sig nog trots allt.. 

Idag har både jag och älskling försovit oss något rejält. Vi skulle hinna med att träna, storstäda, tvätta och även packa eftersom vi ska "flytta" till älskling nu. Vi bor varannan vecka hos mig, varannan hos honom. Just ja, vi skulle även kolla på Arsenal.. Vi får se hur det blir med det haha. Träna måste jag hinna med, har blivit narkoman! Ikväll är det iallafall kräftskiva, mysigt! 

Jag älskar billiga erbjudanden, kan inte stå emot det!! Så nu blir det iform premunation plus ett löparset! Hur bra som helst ju. ÄLSKAR CSN!

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Tack så mycket för att du kom fina alice! :) och tack för den fina presenten <3

2010-08-29 @ 10:44:22
URL: http://chanellemelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0