Observera bullknäet, återigen






(Tröja och skinnryggsäck (ny!)/Gina, Kjol/H&M, Kängor/Dinsko)

Hellu! Jag klarade ännu en dag i skolan. Kanske tack vare träningen? Eller sushin? Eller att jag och Manchen lekte Lara Croft hela dagen? Eller att 94:orna har bombaderat vår skola? Hehe ganska underhållande dag.. Iallafall. Är med Vivong nu och ska laga lite lax med citronsås och wokade grönsaker, mums. 

Bajs jag vet inte vad jag ska skriva om längre.. ni har blivit lite dåliga på att kommentera, kan inte ni stammisar åtminstone skriva vad ni vill läsa om? Jag handlar faktiskt om mer än bara skor..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snyggt, det klär dig. kram

2010-08-26 @ 18:44:35
Postat av: victoria

Snygg outfit aliceeen :))))

2010-08-26 @ 21:11:54
Postat av: Anonym

å fining!

2010-08-27 @ 16:18:25
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka av kängorna på din sko är det du har på dig? Dom som kostar 399 eller 799? =)

2010-08-29 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0