11.43

Förlåt för att min uppdatering verkligen inte är i världsklass, men vad ska man göra när man har en bultande böld på halsen.. Haha vafan. Har fått medicin och sånt nu, men dom vet fortfarande inte vad det är. Blir det inte bättre av penicillinet så har jag antagligen körtelfeber, rätt kul! Har inte fått pussa min älskling på flera dagar och DET GÖR ONT I MIG!!!

Idag ska jag hämta några paket på posten, I LOVE! Sen ska jag även träffa Carro och hämta Ebbot som är och klipper sig. Haha har varit utan honom en natt och jag saknar honom redan :( Min lilla vovsing. Så vi får se om min böld kan hänga med i tempot, knarkar typ massa tabletter så det ska nog gå bra :D Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!

2010-07-27 @ 19:29:00
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0