MY SISTEEER


Fick tidigare frågan om jag och Vivi var systrar och om vi var adopterade, svaret är: 

Nej, vi är varesig systrar eller adopterade. Får ofta samma frågor faktiskt! Men nej, jag är halv thailändska och Vivi är halv taiwanes (NEJ DET ÄR INTE SAMMA LAND SOM MÅNGA TYCKS TRO). DOCK så kan vi ju bete oss som syrror ibland hehe, tjaffsar som dom osv osv.. Men så är det efter mååååånga år utav tight vänskap! Dessutom brukar vi spela på det rätt ofta, lurar folk att vi är tvillingar hehe.. 

Iaf, funderar på att kanske köra på en frågestund men vet inte riktigt om jag vågar haha.. Inte så kul om man knappt får några frågor, vilket jag misstänker att jag inte kommer få hehe. Det ekar lite tomt i kommentarsfälten nuförtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0