He offers me protection, a lot of love and affection

Åh vad dålig uppis idag.. Men vad spelar det för roll :D Sommarlov och typ 2 kottar som läser bloggen hihi. JA jag vet den suger just nu (och alltid) och jag är jättedålig på att hålla löften om att förbättra den.. :( Fy på mig. 

Iallafall, idag har jag bland annat jobbat, rotat i källaren efter gamla kläder (hittade några fynd) och snart så har jag även duschat och packat. Inför vad? Jo, på onsdag åker jag, min pojkvän, min farbror och hans sambo (och några till) till Berlin i fem dagar. Dessutom ska vi se ett utav mina absoluta favoritband, Pearl Jam. HUR JÄVLA UNDERBART?! Måste bara säga att jag har världens bästa farbror, Sanna och pappa som faktiskt gav mig allt i julklapp. Hur fint? Åh. Ingen kan vara lyckligare än mig just nu. 

Så imorgon blir en fullspäckad dag.. Ska bland annat jobba, sen blir det att växla pengar, inhandla lite inför resan och packa det sista osv. Det är så underbart att resa!


Senast jag var i Berlin, världens underbaraste storstad (vad jag upptäckt sofar)

Kommentarer
Postat av: Victoria

hhahah söt bild!!

2010-07-01 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0