HEYDON'TLOOKATMYFACE

Ingen har väl missat att H&M har ryckt upp sig rejält på den senaste tiden. Deras kläder och accesoarer är typ att dö för! Iallafall, något jag föll för dirr var The garden collection. Nyligen har jag köpt två plagg till från collectionen, och den blommiga klänningen fick jag fan leta länge efter! Föll pladask för den första gången jag såg den men den sålde slut så fort..
Jag är kär! Ska ha denna på min b-day nästa vecka, med mina bruna kilklackar och mintgrönt nagellack, mjaou.
Snyggt mongo huvud :) Haha helt seriöst, ni vill INTE se hur jag ser ut under all den paint färgen..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart kommer den vita tunikan ifrån? Jättefin! =)

2010-05-12 @ 21:52:57
Postat av: emsela

Heeey snygging, jaa det var meningen men kommer nog inte kunna. Glömde totalt bort att jag ska till sthlm med klassen haha, så har lite panik nu. Ska du dit?

2010-05-12 @ 22:15:58
URL: http://sitms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0