NEWCATEGORY

Hej alla monkies!

Har infört en ny kategori som heter "Beautyplanet". Där lägger jag in alla skönhetsköp men även tips och lite sånt här! Allting som har med skönhet att göra helt enkelt. 

Funderar även på att lägga in två kategorier till - Words from my heart och Veckans materiella ting.
Words from my heart har ni säkert förstått vad det är, uppriktiga ord som kommer från ingen annan än mig. 
Veckans materiella ting hade såfall blivit veckans favoritköp. Kan vara allt från ett par skor till en ananas. 

Så vad tycker ni om detta? Hehe nu kommer ingen svara men ändå, det kommer införas inom en snar framtid!
JA, DU DÄR! SVARA NU! heheheheh.. 


Kommentarer
Postat av: simon

jag tycker du ska ha kategorin, "naken bilder" <3

2010-05-19 @ 19:22:07
Postat av: Nora

haha kulig bild ;b

jätte bra kategorier! :)

2010-05-19 @ 20:22:26
URL: http://temsah.blogg.se/
Postat av: My

huhu, det tycker jag är en bra idéruu!

2010-05-19 @ 21:12:11
URL: http://mywb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0