Words from my heart

Vissa säger att det är bra att vara ensam ibland. Att ensamtid är bra. Att det är nyttigt. Men varför? För att man ska lära känna sig själv bättre? Man lär inte känna sig själv när man är ensam. Man är inte i sitt rätta tillstånd. Man är rädd, förvirrad och just det - ensam. Jag vill inte känna mig själv när jag är sån. Jag vill inte veta vem jag är. För att vara ensam är det värsta som finns. Det jag är mest rädd för. Att bli lämnad ensam här i världen. Att inte ha någon att anförtro sig åt. För jag vet, att jag inte kan lita på mig när jag är just ensam. Vem ska jag då lita på?

Kommentarer
Postat av: My

hihi! I know ;)

2010-05-29 @ 17:48:55
URL: http://mywb.blogg.se/
Postat av: elin hansson

hahah hon är lite yr, hon såg inte att din blogg var länkad, eftersom den var vit text. Så fattade hon inte vem som var den andra "alice". haha men jag förklara :D<3

2010-05-30 @ 09:37:48
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0