BUSUNGAR

Hej mina kära, ber om ursäkt för usel uppis när jag lovade att bli bra .. :( Men har haft en fullspäckad dag faktiskt!
  • Städat
  • Skolan, där vi hade "Dress Day", går ut på att eleverna ska klä ut sig som lärare ;)
  • Gymmat
  • Gått på VIP-kväll i stan
Måste berätta om en sjuk grej Simon gjorde idag.. Klumpehue. Jag och pappa höll på att laga värsta gourmetmiddagen för att jag och Simon hade 1,5 år. Sen skulle Simon ta ut det ur ugnen för att kolla om det var klart, vilket det inte riktigt var, så då skulle han stoppa in det i ugnen igen. Vad tror ni han gör? Jo, han tappar allt på golvet. ALLT PÅ GOLVET!! INGEN MAT!!! FÅR FINA GOURMETMAT = GONE!!! HAHA så jävla klumpig! Så idag har jag ätit.. Ingenting! :) Älskar dig ändå mitt hjärta. Nu ska jag plugga spanska :( Puss på er! 

Gammal outfit

Kommentarer
Postat av: Nora

du år så fin !

2010-10-09 @ 18:04:52
URL: http://brushyateeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0