Det finns inga ord för det på det här jävla språket








(Kappa och klänning (ny!) - H&M, Kängor - Din Sko, Örhängen (nya!) - BikBok)

Hemma efter världens mysigaste kväll med min älskling. Gud vad jag älskar dig! Finner inga ord. Vi har då 1,5 år imorgon som sagt och vi ska stanna uppe tills tolv och ge varandra en puss. 

Angående bloggen så är det jätteroligt att några svarade! Tar absolut till mig det, ska göra några nya kategorier, t.ex. "träning&hälsa", "ur garderoben" och "tips". Ska även försöka göra en ny höstdesign, men som ni säkert märkt är jag SÄMST på bloggdesign.. Haha men det ska nog gå bra. Nej nu känner jag mig astagg inför att blogga! Ska städa vidare nu, som den städtant jag är. Puss på er mina kära!

Kommentarer
Postat av: ellen ♥

otroligt snyggt!!!



2010-10-07 @ 08:26:17
URL: http://thisisellen.devote.se
Postat av: ellen ♥

tack ska du ha =)

2010-10-07 @ 08:26:31
URL: http://thisisellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0