LARA CROFT


Precis hemkommen efter en turnering i maskeradbrännboll! Sjukt roligt faktiskt. Militär var temat för vår klass. Fast jag och Manda körde nog lite mer Lara Croft style.. Nu har jag jättemycket att göra, ska städa, tvätta, göra några ärenden och sedan plugga. Detta måste göras snabbt, för ikväll ska jag och min Simon spela bowling och även äta BBQ buffe! Hur nice?! Åh. Detta för att vi firar 1,5 år imorgon, tiden går så fort! Ska dock hålla mig borta från alla onyttigheter.. Better get going, puss på er!

P.S Jag skulle vilja att ni säger vad ni vill se mer utav i bloggen? Inspirationen är inte på topp, som ni kanske märker.. Kan ni snääällaaa söta rara göra mig den tjänsten att svara? Var inte rädda små gräddbollar :D

Kommentarer
Postat av: sannis

sv: ja visst är dom heelt fantastiska?! :D:D

vad snygg du är ;)

2010-10-06 @ 16:02:10
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer om din träning, vill att du skriver en lista på allt du äter under en dag, mer om vad du och simon hittar på!

2010-10-06 @ 16:37:38
Postat av: Malin

Lite mer av allt :) variation är det bästa... träning, outfits, mat och lite vardagsgrejer är alltid kul :) tips och sånt uppskattas aaaaalltid! lite längre texter med lite av dina tankar och filosofier skadar inte heller.. bilder är alltid bra!



men det viktigaste är att du fortsätter blogga över huvud taget hihi :D

2010-10-06 @ 20:51:49
Postat av: ina

- ur garderoben

- kläder/skor/smycken.. osv. som du ångrar att du köpt

- samma som ovan fast saker du är väldigt nöjd över

- dyraste saken du köpt för egna pengar

2010-10-06 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0