MÅSTEN

Borde plugga men måste hitta något ljus i tunneln.. Det gör jag såklart genom träningen! Har bokat lite nya pass nu, och dessa värvar jag sedan med gym och löpningsrundor :)

Fredag: Löparrunda eller powerwalk
Lördag: Yoga 
Söndag: Gym inklusive kondition
Måndag: Boxning
Tisdag: Löparrunda
Onsdag: Boxning
Torsdag: Step
Fredag: Powerwalk och gym inkl. kondition
Lördag: Powerwalk ca 0,5 mil
Söndag: Löparrunda

JAG LÄNGTAR!! Älskar att träna, det är typ mitt liv just nu.. Kommer vara hur onyttig som helst i USA (och fy vad jag längtar) men kommer ändå vara ute och springa/simma varje dag :) Så mår mitt psyke bra hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått ner något sen du börja träna? :)

fin blogg !!

2010-10-18 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0