SÄMSTA KVALLEN PÅ BILDER




Tunika från Spirit - 900 kr (köpte dock med lite rabatt så det blev billigare)

Haha jag är ju också sämst på att ta bilder! Lika dålig som min kära pojkvän.. Hehe. Men tunikan fick inte alls rättvisa, den är jättefin IRL :) Ni vet så där höstfin.. Är dessutom lite längre därbak och har även snörning i ryggen! Får se till att fota den någon gång..

BTW! Ser att ni droppar frågor lite här och var haha, kul! Även fast det inte är jättemånga som ställer frågor så är det iallafall något.. Svarar nog på torsdag/fredag kväll :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: lina

jag måste bara säga att du har bland de finaste klädstilarna jag sett! därför undrar jag hur du får råd med att köpa allt som du gör?

2010-10-13 @ 09:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0