Don't you worry about a thing

Hej älsklingar!

Förlåt för usel uppdatering, men jag lever. Har haft temadag i skolan, jag brukar älska politik men det här var bara segt.. Buhu. Jag och Mandchen bestämde oss för lite tröstshopping. Så nu är jag en snygg baströja och en pälskrage rikare! Jag och älskling ska till Malmö och shoppa lite på lördag, så får hålla mig lite.. Ska köpa ett par snygga skor som jag suktat efter, några stickade tröjor och så. Sen ska vi ju inte bara snacka om USA, som vi ska till snart.. Usch, fruktansvärt mycket shopping. Tur att jag snart ska rensa min garderob! 

Ber om ursäkt för att det inte blir några outfits och så, men eftersom jag och älskling vaktar en lägenhet blir det så tråkiga kläder jag bär, för jag orkar inte gå hem och hämta osv haha.. Fräscht. Nej, men imorgon flyttar vi till Gantofta ca en vecka så då blir det normal uppdate igen :) Normalt liv med, har ju inte tränat fullt så mycket som jag önskat heller.. Bajs bajs bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0