++++++

Godmorgon.. Nej ingen god morgon. Går från 8 - 5 idag i skolan, great!! Or not. Kommer dö halvvägs. Det är meningen att vi ska gå eftermiddagar jämn vecka, ser inte att 8-5 är eftermiddag.. Men skit i det! Efter skolan kommer Vicki till mig, vi ska ha lite Gossip Girl maraton och käka våfflor och chokladpudding.. Hur gott?! Ska ha idrott idag med min stenhårda (haha) idrottslärare så jag lär gå plus minus noll genom att äta onyttigt hihi. Nice. 

Någon undrade vart man kunde köpa miss sixty jeansen, jag köpte dom på tretton i Helsingborg, men jag vet att de finns på Carlings med :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

å så underbar bild ;)

2010-09-08 @ 09:59:46
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0