We're just two lost souls swimming in a fishbowl

Hej gräddbollar, jag lever. Hade en supermysig dag igår med min älskling, Vikki och Ludde. Började med en mysig frukost som killara gjorde och sedan drog jag och Vikki till väla där jag handlade lite smått. Bland annat en fiinfin tröja till min älskling. Sedan drog vi hem, drack lite god sangria och gjorde oss i ordning för att möta upp pojkvännerna på haket. Efter en god middag blev det bio, inception. Det där är ju typ vääärldens bästa film! Jävlar vad bra den var! Hade nog kunnat se den ett par gånger till.. 

Ska försöka uppdatera lite bättre idag, men känner att jag börjar bli lite förkyld haha. Skiter jag fullständigt i för jag SKA fan träna idag. 


BIFFEEEEEN! Haha not. Men ska fan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0