Dagens hälsa

Hej gullungar, dålig uppis, i know. Beror på att jag flängt fram och tillbaka från stan till Gantofta eftersom jag tränat/gott i skolan. Igår blev det zumba men orkar inte skriva "Dagens hälsa" för gårdagen så här kommer idag:

Kost:

Frukost: En avocado med keso
Lunch: Knäckebröd (vidrig skolmat idag)
Mellanmål: En liten nötbar
Middag: 1½ kyckling enchilada med sallad+1 päron

Träning:

1 h yogalates
1 h dance

Blev rätt så tung träning idag, inte bra med tanke på hur lite jag käkade innan träningen. När jag kom hem trodde jag att jag skulle svimma, känner mig sååå dåsig!! Aldrig mer att jag käkar så lite inför ett dubbelpass, aldrig. Usch usch usch. Tänk på det mina kära träningsläsare - att äta tillräckligt med mat innan träning är jätteviktigt!


Kommentarer
Postat av: Lizy

Avocado är ju såå gott!

2011-01-23 @ 15:45:00
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0