GYMGROSSISTEN


Precis lagt en liten beställning på Gymgrossisten! Nödvändiga grejer för lilla moi.

1. FemmePower: Energiboost så att jag klarar av alla dubbelpass jag kör! Käkar inte speciellt mycket (konstigt, för att vara ett matvrak som mig) och då är detta skitbra att ha.
2. Goodlife: Måltidsersättare, eftersom maten är så grymt äcklig i skolan. Fullproppad med bra aminosyror och långsamma kolhydrater vilket också gör att man orkar mer vid träningen! WOHO.
3. Handskar, från CASALL: Främst för att slippa förhårdnader på händerna. När man kör dips och chins speciellt, som jag älskar hihi. Även vid hantlar är det bra! 


Hej alla gullisar! Vi hade det jättemysigt ikväll vid middagen. Blev babybackribbs för min del, fy satan vad det är gott! Tur att jag bara käkat frukt och grönsaker idag så att det inte blev för onyttigt. Nu ska jag städa rummet, torrborsta rumpisen och sedan sussa gott i älsklingens famn. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gör man när man "torrborstar rumpisen"? ;)

2011-01-14 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0