NYÅR 2010-2011

Haha.. Fyfan vilken nyår!! Är FORTFARANDE lite halft bakis.. Usch och fy.

Började med att jag, Chanelle och Sophia stack till Isabella för en mysig tjejmiddag! Käkade fondue och drack gott vin med trevligt sällskap, mycket mysigt var det :) Vi åkte in till stan lagom inför tolvslaget och jag hann träffa älskling och ge honom en nyårskyss. Sen.. Haha, ja sen blev det bara heeeelt galet! Fest i stan och kom hem vid halv sex. Dansade och drack om vartannat med min Manda i typ 6 h så förbrände nog allt skit jag käkade under kvällen. Gårdagen var inte nådig, säger bara att man mådde som man förtjänade.. Haha!! Vaknade 2 och trodde att jag skulle dööööööö. Var helt seriöst döende. Trodde jag iaf. Men here I am! Sjukt rolig nyår och det var mysigt att spendera den med sina vänner och sen somna gott i älsklingens famn! Så - nystart nästa vecka i bloggen. Ska sova nu, sen blir det middag, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0