HAPPY ME

Igår när jag och Amanda var på stan prövade jag en sjukt snygg jumpsuit inne på h&m, som jag suktat efter hur länge som helst via h&m:s extremt dåliga shop online. Bestämde mig till slut för att köpa en skolavslutningsklänning (uuuuuursnygg!!) och hade då inte råd till jumpsuiten. 

Så idag när Simon och pappa kom hem från gymmet hade pappa med sig en liten överraskning till mig. Gissa hur glad jag blev när jag såg att det var jumpsuiten! WOHOOO! Jag visar senare, kameran är ej laddad..



Kommentarer
Postat av: Katrin

sv: å tack, det kan faktiskt kännas skönt att prata av sig även fast man inte känner personen. fast mår bättre nu faktiskt som tur är :)

2010-04-24 @ 17:43:59
URL: http://recklessrebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0