"Älskar att vara sjuk"

Nej, asså jag får panik. Vill inte vara sjuk mer. Andra dagen och jag har missat asmkt i skolan! Jag vill till skooolaaaaan! Sjukt konstigt eller hur? Men vill inte halka efter.. Mest av så vill jag träna. Får panik. Vill ut och springa, känna den kalla vinden tränga igenom kläderna och känna svetten rinna. Hjärtat som pumpar snabbare och snabbare. Nej vafan, snart skiter jag i detta och springer ändå. 

Fick en fråga angående mina Nelly marble, om de var sköna eller så. 
Ja, alltså de är inte direkt obekväma. I början känns det lite konstigt då både klacken och platån är så höga, men de är faktiskt sköna efter ett tag! Jag dansade dock i dem, och det rekommenderas ej haha.. Inte i tre timmar iallafall! Slutligen, tycker det är en grymt prisvärd sko.



Kommentarer
Postat av: :)

Undrar bara hur hög klack det är? och hur lång du är :o hhihi :*

2010-09-03 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0