You give me strength

Känns som jag har tränat hela dagen idag, så jäkla gött! Vi åker ju till USA om exakt fyra veckor idag, så jag har besämt mig för att vara onyttig max 3 ggr tills dess (gäller godis, chips, pizza och glass, ej torkad frukt och sånt). Tror ni jag klarar det? Tror jag fan o med! :D Götttttt. 

Älskling jag vet att du kommer läsa detta, och jag vill bara säga att jag har saknat dig jättemycket idag. DU är så vacker och DU är så underbar, och just nu vill jag bara somna i din famn. TUR att jag ska göra det då min lilla björn hihi :D Älskar dig mest i hela världen. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

så sött =)!

2010-09-30 @ 11:22:55
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0