And it feels like home


Hej mina kära! Usel uppis i helgen, är mycket medveten om det. Har gjort mycket, bland annat varit på en vacker opera i Malmö med min farmor! Mysigt mysigt. 

Börjar inte förrän 14.10 idag.. Har en lektion. Haha känns ju jättelönt att gå dit! Men jorrå jag ska gå dit. Ingen skolkare här inte! ;) Har precis ätit frukost och även hunnit slänga in en maskin tvätt. Haha hurtig? Ska bara bädda sängen och slänga på mig lite träningskläder! Måste träna. Skiter i att jag inte är fullt frisk än för jag måste. Enda dagen jag tränade förra veckan var onsdag (dubbelpass) och sen har jag varit sjuk och ätit massa onyttigt. Fattar ni hur dåligt jag mår?! Herreguuuuud.. Nej, ska vara nyttig heeela denna veckan förutom fredag och lördag.Fredag=julbord, Lördag=mysig middag med Chanelle! Haha gud vad jag babblar på.. Så är det när man inte skrivit på ett tag ;) Puss på er! 

Btw, vad FAN hände med mitt ena ögonbryn?! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2010-12-13 @ 10:16:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad FAN hände med dina byxor känner jag?! haha

2010-12-13 @ 17:57:57
Postat av: alice

dom ramlade väl av :)

2010-12-13 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0