Fråga och Svar

My om FML:
Shit va du är snygg människa! Och hur sjutton hinner du med allting? :O Himla duktig måste jag säga, själv är jag ur dålig på att planera mina dagar och dem går oftast till spillo, men du hinner ju med huuur mycket som helst! :O
IP: 83.249.172.34

Svar: Åh tack sötnos! Haha jag vet knappt själv hur jag hinner allt.. Har som sagt bytat skola och det är inte alls så mycket plugg som det var på min förra skola så jag kan verkligen ägna tid åt det jag älskar - att träna! Mitt tips är faktiskt att försöka planera in det du vill så gott det går - och ge dig fan på att göra det! Efter ett tag blir det en rutin och en naturlighet att bara gå dit. Har alltid varit en planeringsmäniska men älskar också att vara spontan och att bara softa, så glöm inte bort det mina vänner :) Sen kan jag ju inte riktigt leva som jag lär när det gäller plugget.. Kan planera hur mycket som helst men det tar sjukt lång tid innan jag får det gjort.. Haha skärpning Alice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett din profil på modellink är du modell för dom? :)

2010-12-02 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0