Miss u guys

Hej mina gullisar! Åh vad jag saknar er. Faktiskt. Saknar att blogga. Ska försöööka sätta igång nu, men ni som verkligen vill läsa får peppa mig! Haha jag är ju latare än latast och det krävs att ni peppar för att jag ska få tummen ur röven.

Igår var en trevlig dag! Först skolan, följt av en mysig fika med Alexandra på stan, sedan blev det julklappsletning med älskling! Första julklappen är äntligen köpt. Haha jag är så sen :( Sedan blev det träning, MRL och combat. Dödligt var det. Fyfan. Var helt död efteråt. När jag kom hem gick jag och pappa ut för att käka på en restaurang, mysigt värre! Love u dadi. Efter det (herregud vilken dag) så gick jag till o´learrys för att träffa min älskling och hans vänner. En mysig kväll! En fullspäckad dag. Vilket har sitt resultat på mig idag..

Är förkyld. Haha så typiskt. Torsdag som är min favorit dag. Världens roligaste träning. Menmen, så är det. Kommer fler chanser! Ska bara vila upp mig, leka med min nya iPhone 4 (SO HAPPY) och kolla Gossip Girl. Och plugga. Damn it. Det är bara att se sanningen i vitögat - jag har mycket att göra..


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh äntligen :D har saknat din blogg!! jag ska peppa... :)

2010-12-09 @ 16:40:20
Postat av: alice

sötaste malin! jag vet inte vem du är och ändå är du så go :)

2010-12-09 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0