Sometimes I give myself the creeps

Sjuka lilla Alice fick ett paket innan idag. Blev hon glad? Ja det blev hon. Var det skor? Ja det var det. Är det vanligt? Ja det är det. Är hon skoberoende? Ja det är hon.

På denna fina piedestal får alla mina nya skor stå. I typ en vecka.. 

Mitt skoberoende börjar bli överflödigt. Eller nej, det har funnits värre perioder. Perioder där jag köpte skor MINST en gång i veckan.. Det är ganska mycket när man är typ 13 bast. Har så mycket skor nu att jag kanske borde börja med "Veckans sko" haha. Hmm, vad tycks om det?

Kommentarer
Postat av: simon

tycker jag!!! haha, det räcker till 21491385 veckor ju <3

2010-05-05 @ 17:08:16
Postat av: aliice

hahah då måste jag börja rota lite i källarn.. och när skorna tar slut har jag ju en sjuuukligt bra anledning till att köpa nya :O:O:O:O:O:O

2010-05-05 @ 17:10:04
URL: http://aliicen.blogg.se/
Postat av: paulina

jaaa det gillas! hur många par skor har du då :)

2010-05-05 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0