F21

Fyndade en hel del på Forever21.. Åh älskar den affären. Här kommer ett utav köpen: 

En mysig jultröja! Sjukt söt och helt underbar kvalitet. För att bryta av det söta kommer den matchas med tunna strumpisar och overknees, skinnbrallor eller kanske till och med mina röda jeans. Fortsättning följer!

Är helt död i kroppen nu, har varit o tränat step.. Är så stressad ikväll också, ska städa, möta Amanda, prata med hjärtat, laga mat, tvätta OCH lägga mig tidigt. Haha lucky me.. Imorgon börjar jag tidigt så vi får väl se om jag kanske hinner göra några tidsinställda inlägg. Måste ju sätta igång med bloggen igen eller vad tycker ni gräddbollar? (JA DET TYCKER VI, ska ni svara då)

Förresten, senare ikväll kommer två fina vovvsingar på besök som jag ska passa tills på söndag! Åh I love. Jimbo och Ebott <3

Kommentarer
Postat av: Nora

JA DET TYCKER VI! :D

2010-11-11 @ 21:22:00
URL: http://brushyateeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0