Big love

Ah, äntligen lugnat ner mig. Igår var verkligen inte en bra dag. Men idag är jag på relativt bra humör! Varit på Yoga och det är ju världens bästa sätt att börja en morgon :) Det tillsammans med lite morgonmys. Nu väntar jag på pappa, vi ska bege oss ut på stan en runda. Ikväll ska jag på middag med mina tjejer så blir kanske inte supermycket uppis idag.. Imorgon blir det som vanligt, lovar! Då kommer även de försenade svaren på frågestunden. Puss på er mina hjärtegull! 


Min fina nalle tappade sin nos för ett tag sen.. Herregud vad jag grät! Haha jag är så töntig men jag älskar den så mycket. Den är som en familjemedlem, konstigt nog.. Idag ska jag köpa supersupersuper lim så att jag kan limma fast nosen igen. Så att min nalle blir hel igen ♥

Kommentarer
Postat av: My

Visst är den! gah, synd bara att man har så dåligt med pengar just nu.. Hoppas den är kvar ett tag till. Då ska den bli min, möhööö

2010-10-16 @ 12:47:26
URL: http://mywb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0