I need a hero

Mina gull!

Hela kvällen spenderades hos mormor igår, 4-12 var vi där.. Supermysigt var det! Så tyvärr blev det ingen tid för uppis. Vaknade nästan precis, ovanligt sent för att vara mig! Brukar vakna runt nio, så att jag hinner träna.. Men nu hinner jag inte ut och springa, som det var tänkt :( Måste verkligen sätta igång med plugget nu, veckorna innan USA är verkligen HELLWEEKS! Kommer typ inte ha tid att andas men sånt får man ta.. Dock så får träningen gå före i vissa fall annars kommer jag aldrig kunna slappna av. Får se om jag hinner ut en runda ikväll kanske :) 

P.S En läsare ville att jag skulle skriva ett inlägg om mig själv, men det kanske hade varit bättre med en frågestund? Vet verkligen inte vad jag ska skriva, det där är ju lite svårt om man är ödmjuk hihi.. Så detta får ni bestämma - frågestund eller inlägg. Goa är ni om ni svarar, som vanligt :) Puss på er! 


SVARAR NI INTE KOMMER HÄXAN OCH TAR ER! MOHAHA

Kommentarer
Postat av: My

haha, du är så härlig! Frågestund tycker jag :D

2010-10-10 @ 11:36:02
URL: http://mywb.blogg.se/
Postat av: min björn

min häxa, läskig. FRÅGESTUND!!!

2010-10-10 @ 12:37:52
Postat av: evaly

haha så go bild!, frågestund blir nog bra :D

2010-10-10 @ 15:29:19
URL: http://evaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0