It's a new day

Godmorgon! Bara en natt kvar sedan är man på väg till USA!! FATTA NICE?! Slippa detta helvetet till stad :D Sedan när kan kommer hem, så bytar man skola :) Med min fina Amanda. Dock ska vi gå om ett år, haha. Men det betyder typ inget plugg och bara dans! Så det är lätt värt det :) Vad som helst förutom Jensen gör mig glad iaf, hihi. 

Idag har jag så mycket att göra! Haha vet inte riktigt hur tiden ska räcka till..
  • Packa
  • Ladda ipod, kamera, mobil osv
  • Träffa farmor
  • Träffa mamma
  • Träffa amanda och antagligen besöka nya skolan
  • Städa
  • Växla pengar osv
  • Inhandla lite smått inför resan
  • TRÄNA
  • Duscha, måla naglarna, skrubba, raka osv
Eh ja, that's about it! Vi får väl se om jag hinner.. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken skola ska du byta till ? :)

2010-10-27 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0