MARDRÖM

Ni vet när man drömmer en dröm så verklig att man tror att det är på riktigt. Antingen blir man aaasglad, eller i detta fall sjukt jäkla rädd, förtvivlad, förstörd, arg osvosv.. Som ni nog vid detta laget vet så ska jag ju till USA snart, och innan dess har jag bestämt mig för att vara nyttig. Har en dag till som jag får vara onyttig och det är näst-nästa vecka. Iallafall, jag drömde att någon satt och TVINGADE i mig onyttiga saker. Glass, godis, tårta, ostbågar, läsk osv. Paradiset för er? Helvetet för mig. Egentligen så älskar jag allt som har med onyttigheter att göra. Det är bland det bästa jag vet, det är det fortfarande. Men verkligen inte när man är fast bestämd för att vara nyttig haha. Så när jag vaknade så var jag redo att strypa min pojkvän, eftersom han var denna någon. TUR TUR TUUUR att det bara var en dröm, fan det känns nästan som jag gick upp i vikt bara för att jag drömde den drömmen haha. Nej, får gå ut och powerwalka senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush ja hatar mardrömmar ;/

2010-10-13 @ 09:17:53
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0