CUTIES

Åh, har fått så många söta kommentarer på sistone! Vill bara att ni ska veta hur mycket det värmer, hur mycket självförtroendet förskjuts i höjden och hur mycket mer förtroende jag får för människan. Problemet för tjejer att ge komplimanger till andra tjejer har jag tagit upp tidigare, och att ni visar motsatsen är bara så härligt. Jag själv försöker också bevisa motsatsen, så ofta jag bara kan! Det är underbart, att alla inte lider genom att slänga i väg en fin kommentar. Det är så hemskt att gå in på tjejers bloggar, som i övrigt är så vackra, och läsa hur folk försöker trycka ner dom. Att man inte kan unna våra medsystrar lycka.. Nej, alla är vackra på sina egna sätt och det skall framhävas och berömmas!

Så tack alla ni söta, som inte har problem med att göra en annan syster glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller me dig fullt ut ! man känner ingenting på att säga elaka saker ! avundsjuka kommer man inte långt med ! tack , sötnos !

2010-09-13 @ 09:44:32
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0