Friday I'm in love

Oh hej! Idag var ni många, tackar jag för. Mina fina läsare hihi.

Fick med mig lite från maxi idag, vardagssmåköp är ju typ det mysigaste som finns. Unnade mig lite grejs eftersom jag blivit så duktig på träningen! :D (okej, pappa unnade mig då..)

1. Garnier Mineral Deodorant - måste ju lukta gott när jag tränat.. Dessutom har jag hört att denna ska va svinbra!
2. Body lotion Angel star - luktar hallon.. behöver jag säga mer?
3. Corny free - bra mellanmål efter/före träningen!
4. Venus Embrace - viktigt att ha rakade, lena ben när man är igång :) Man känner sig ju mycket fräschare! 

Ja, lite vardagsmys sådär. Nu ska jag rensa lite i min garderob och självklart följa valet slaviskt :) (ÄR SÅ FÖRBANNAD ÖVER ATT JAG INTE ÄR 18 OCH FÅR RÖSTA :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0