Snurra min jord igen


Vilken jäkla morgon..
Vaknade som vanligt, gjorde mig i ordning och var typ halvt taggad på att dra till skolan.
Satte mig och skulle käka havregrynsgröt i vanlig ordning och ett glas nypressad citronjuice till det.
Direkt efter jag druckit upp juicen kunde jag svära på att det satt en liten bäver i magen på mig och åt upp alla organ. Eller åtminstone en liten hackspett som satt och hackade på dom, för FYFAN vad ont jag fick i magen!! Har aldrig och då menar jag verkligen aldrig haft så ont, inte ens den värsta mensvärken eller min blindtarmsvärk kunde slå det. USCH USCH USCH. Trodde jag skulle dö, haha. Såg mitt liv passera i revy, haha nej men typ. Har proppat i mig en massa medicin så mår någorlunda bra nu, min kära papi fyller ju år idag så måste vara frisk!
Ska försöka blogga lite idag, men då får ni lova att vara lite snälla och kommentera... Ni är så tysta! Är ni blyga älsklingar? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0