den vackraste stunden i livet var den där du kom

woho! fick en fråga tidigare idag, hehe. tänkte svara på den nu!
"jättesöt alice!
jag undrade bara en sak, vilken linje/gymnasie går du på? tacksam för svar, pussar!"

Svar: tack så mycket snälla du! :D
Nu till frågan. Jag läser samhälle - ekonomi programmet på Jensen i Helsingborg. Jag är väldigt nöjd med utbildningen men trivs inte på skolan pga. många anledningar. Hade det inte varit för mina underbara vänner och alla andra retards som man kan skratta åt så hade jag bytat för längesedan, men nu ska jag hålla ut i 2 månader. För sedan ska jag börja på ProCivitas, som är en av Sveriges bästa skolor! pusspuss


jag och min bitch amanda, procce next year!!



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket söta du! :)

2010-04-11 @ 17:39:38
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: simon

den vackraste stunden i livet var den då jag träffade dig

2010-04-11 @ 18:16:18
Postat av: STIIKKCAAN

WHATT?!??!?! procivitas next! ojdå där ser man hoppas du får de bättre där då =) hiihi

2010-04-11 @ 21:41:58
Postat av: Anonym

hur många poäng behöver man för att komma in på JENSEN?:)

2010-04-17 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0