building cheaper thrills

God morgon! 

Igår kväll fick jag ett sent besök av min fina vän Louise, och nu är jag helt döööööd! Gud hade kunnat sova hela dagen. Men så blir det inte! Börjar halv ett idag och slutar lite innan fyra, rätt skön dag. Innan skolan börjar ska jag hinna tvätta, gå en powerwalk med Amanda, göra mig världens godaste hallon/blåbär smoothie, städa rummet och sedan även äta sushi med Manda. Det hinner jag säkert, jävlar vilken fart i röven jag fått. Och vilken träningsvärk jag har idag.. Fyfan den är inte nådig. Höjde mig i alla övningar, vilket är asbra! Hihi. Vi hörs sen, puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: My

heting!

2010-08-27 @ 14:53:35
URL: http://mywb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0