Alice Nilsson, min kärlek

Hej älskling!
Jag har gått in på din blogg, och skrivit ett inlägg bara för att berätta hur mycket du betyder för mig.
För snart 1 år sedan slog allt jag någonsin kunnat önska mig igenom, jag träffade dig, det underbaraste som går att finna. Jag fick känslor för dig redan samma dag jag såg dig för första gången, det var ett ögonblick som jag aldrig någonsin kommer att glömma. Dagen vi blev tillsammans så avgav vi ett löfte, inte ett verbalt löfte, utan våra ögon sa allt, vi tittade på varandra med en sådan glöd, passion och kärlek redan vid första ögonkastet, och från det ögonblicket visste både du och jag att vi för alltid skulle vara tillsammans. Det var en helt ny känsla som fyllde mitt hjärta, någonting jag inte kände igen, en känsla som bara kommer när man träffat en person, sitt livs kärlek.
Från och med den 7/4-09 så blev vi två ett. Den starkaste enheten med det starkaste bandet som någonsin funnits i våra hjärtan.
Fast vår ålder talar emot oss ibland, så finns det ingenting som jag är mer säker på än att vi kommer vara tillsammans hela våra liv. Det finns ingenting som är vackrare än dina ögon, det finns ingenting som är så underbart som dig och mig, det finns ingenting starkare än vår kärlek, inget kan någonsin bryta den.
Jag önskar verkligen, med hela mitt hjärta att du tycker likadant om mig, för detta är mina tankar. Fast i förkortad version. För det som jag hade velat skriva till dig hade jag inte kunnat beskriva, det är bara en så stor känsla att jag inte kan definiera den.
Den 7/4-09 gjorde du verkligen mig till världens lyckligaste man, och med dig hos mig vet jag att jag kommer vara det för resten av mitt liv.
Jag är för alltid din, glöm aldrig det


/ Simon Nilsson

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

aw, tack! :-) gud vad fint skrivit!

2010-03-23 @ 07:19:56
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: PinkNation

Sv; Tack! :D :*

2010-03-23 @ 08:39:16
URL: http://pinknation.se
Postat av: micha

awwwww

2010-03-25 @ 21:11:39
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0