I need more time

Hej älsklingar! Mår lite bättre idag, min hjärtesorg har fått lite plåster om sig i form av tröstningar. Saknar fortfarande min älskling till döds dock! Har även varit på gymmet och tränat, för att hitta tillbaka till mig själv. Fick komplimanger i form av både blickar och ord, uppskattas!! Ska städa vidare nu och sedan drar jag en stund till mamma. För att fördriva tiden lite. Hittade en gammal outfit som även ska läggas upp, kika in senare! Kul att ni börjar bli så många dessutom, fast att uppisen inte är någon vidare.. Puss på er mina kära!



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tipsade mitt tjejforum om din blogg, Alice, för jag tycker du har så fin stil (vilket jag sagt innan) och du inspirerar mig mycket med plagg och kombinationer. :D Kul att fler uppskattar det också. :)

2010-11-08 @ 00:26:14
URL: http://motionsickness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0