I'll follow you until you love me


Imorse när jag vaknade och skulle gå iväg för att träna upptäckte jag att jag inte har några träningskläder. Mitt uppe i hetsen bland alla andra kläder och skor i USA, glömde jag köpa träningskläder.. FISSE!!! Har tränat i typ samma kläder eller andras kläder (haha) hur länge som helst nu.. Så fick bege mig ut på stan, och har nu handlat en hel del som jag är supernöjd över! Visar det (haha we'll see) när jag fått tummen ur röven och packat upp kameran ur resväskan. Så nu ska jag köra ett riktigt pass här hemma istället, för träna måste jag, annars avlider jag! :) Dessutom ska jag äta pepparkakor ikväll. JAA jag ska vara onyttig. Så måste bränna några kalorier så jag får plats att fylla på med andra! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina du !

2010-11-23 @ 11:39:18
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0