Don't ever look back

Asså Gud vilken annorlunda dag detta har varit! Är så stolt och chockad över mig själv. Först var jag på stan och prövade ett par jeans som jag länge velat ha. Tänkte fula mig o pröva strlk 24. Vad tror ni hände? Haha jag fick fan o med på mig dom. Helt perfa satt dom! Har alltså gått ner någon storlek. Märkte det när jag provade en massa andra jeans med. Är så glad. Självklart har jag inte strlk 24 i alla jeans för det varierar ju så mycket, men provade en del 25or och dem satt superbra! GAAD. Sen drog jag till gymmet för att köra konditon en halvtimme. Vet ni vad det slutade med? Crosstrainern en halvtimme, och nu till det sjuka - jag sprang en MIL utan att stanna? Asså vad fan hände? Jag har urusel kondition.. Men tydligen inte? Blev så extremt chockad!! Tror mycket handlar om vad man har innanför pannbenet för min inställning ändrades helt när jag provade jeansen. Men en mil alltså? Har aldrig sprungit så mycket!! Plus crosstrainern innan.. Åh jag är så stolt. Jag och papi firade genom att käka på restaurang och imorgon ska jag bannemig köpa jeansen för det förtjänar jag!!

Kommentarer
Postat av: Gith

Vilket fint foto:)

2011-02-04 @ 12:26:52
Postat av: Malin

alice vart är du? :( saknar bloggen!!

2011-02-17 @ 16:32:47
Postat av: neli

åh så fin du är =)

2012-01-07 @ 00:35:10
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0