FML

Kom till skolan och inser att första lektionen var inställd. Var så trött imorse att jag somnade i duschen. Detta innebär att jag hade kunnat sova i några timmar till. Blir man glad då eller? GOTTÄÄÄÄÄ!!!

I brist på annat skriver jag upp mitt träningsschema för denna veckan:

Måndag:
- Power (skivstång/body-pump)

Tisdag:
- VILODAG (okej nej.. hann inte träna för jag inventerade på maxi)

Onsdag:
- Mage rumpa lår
- Combat

Torsdag:
- Bodystep
- Dance (zumba)
- AMA (mildare form av yoga)

Fredag:
- Core
- Afro

Lördag:
- Yoga
- Box

Söndag:
- Simning
- Gymmet

I LÖVE!


Kommentarer
Postat av: My

Shit va du är snygg människa! Och hur sjutton hinner du med allting? :O Himla duktig måste jag säga, själv är jag ur dålig på att planera mina dagar och dem går oftast till spillo, men du hinner ju med huuur mycket som helst! :O

2010-12-02 @ 10:35:21
URL: http://mywb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0