Short cuts

Idag har jag verkligen världens fulaste outfit - träningskläder. Jag och Manda har powerwalkat/joggat varje fri tid vi fått i skolan, awesome! Dessutom har en fin Annie i vår klass sin födelsedag idag, och tatt med kakor och sådant mysigt. Kunde självklart inte tacka nej, så får ha lite av min onyttiga dag idag! Alltså är snart dag 2/3 förbrukad (får ha 3 onyttiga dagar innan USA), och jag SKA klara det! Har lovat mig själv det. Kommer bli så stolt.
Ikväll ska jag ha plugg - dag.. Skoj. Men måste göras. Hade gärna velat träna idag, men har sån extreeeem träningsvärk överallt. Inte bra att träna då, då musklerna bryts ner. Men vi får se, jag kanske inte kan hålla mig.. Tror även det blir en god fruktsallad, det förtjänar jag!

Nej, åter till engelskan.. Vi hörs senare, ska bland annat göra ett inlägg om det dyraste plagget jag köpt, som en läsare förfrågade! :)


Kommentarer
Postat av: chanelle

det är bra att träna när man har träningsvärk.. då försvinner det ,b

2010-10-08 @ 15:30:10
URL: http://chanellemelissa.blogg.se/
Postat av: chanelle

vaa? jag som trodde att man fick träningsvärk för att tex. ovana muskler sätts igång och då är det bara att förtsätta träna så att man vänjer dom och så att dom töjs. Om det inte är så, så ljuger våra danslärare för oss varje dag.. haha, kanske för att vi ska va med att dansa alltid.. men då fick jag iallafall lära mig något nytt idag :)

2010-10-08 @ 16:38:46
URL: http://chanellemelissa.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har faktiskt läst om att dom forskar om träningsvärk att musklerna bryts ner, eller faktiskt byggs upp och förbereder sig för mer träning. det kan ju va både och :) det jag tror chanelle, är att ni stretchar så oerhört mycket, de musklerna ni har använt, så jag tror inte det blir lika stor effekt på träningsverken. eller så :)tror du inte det kan vara något sånt? jag har iallafall märkt det på danslektionerna hos jessica! att ju mer jag stretchar, ju mindre träningsvärk får jag :) haha så stretcha på alice! keep up the good work ;)

2010-10-09 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0