GÅRDAGENS HÄLSA

Förlåt för urusel uppis igår, jag var hos mormor och moffe på middag hela kvällen! När vi kom hem ville jag bara mysa med älsklingen så bloggen fick stå sitt kast. Här kommer gårdagens hälsa iallafall:

Kost:

Frukost: 1 knäcke med makrill i tomatsås
Lunch: 1 mango och 1 apelsin
Middag: Tupp med 1/2 potatis, sås, rödkål, svartvinbärsgele och äppelmos
Efterrätt: Chokladpudding med grädde
Mellanmål: 3 kex med primadonnaost och lite fikonmarmelad

Träning:

20 min på löpbandet,
10 min på crosstrainern
1 h tung styrketräning (höjde mig på ALLT!)

Igår var första gången jag smakade tupp och det var förvånandsvärt gott! Smakar ungefär som kyckling fast lite kraftigare och fylligare i smaken. Gott var det iallafall. Och ja, jag syndade liiiite igår. Den jäkla goda chokladpuddingen. Men käkade inget snacks FAST att det stod godis, chips och ostbågar rakt framför ögonen. Och jag drack ingen läsk eller så. Så lite duktig var jag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0